Blog

Oferta pracy

Inżynier Wsparcia Technicznego Sprzedaży


Miejsce pracy:
Lublin
Obszar:
Wsparcie techniczne
Doświadczenie:
2 lata +
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Koordynacja procesu wdrażania zaprojektowanych w R&D urządzeń do produkcji.
  • Obsługa klientów firmy w zakresie doradztwa technicznego przed i po sprzedaży.
  • Planowanie i przeprowadzanie testów funkcjonalnych projektowanych urządzeń.
  • Aktywna współpraca z działem handlowym firmy, w celu wsparcia Klienta.
  • Tworzenie dokumentacji technicznej urządzeń oraz dbanie o jakość i zawartość merytoryczną.
  • Tworzenie prezentacji technicznych oraz dbanie o ich jakość i zawartość merytoryczną.
  • Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń technicznych wewnętrznych oraz dla Klientów firmy.
  • Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych oraz umiejętności specyficznych, koniecznych do prawidłowej realizacji zadań na swoim stanowisku pracy oraz w strukturze firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Certyfikat CCNA.
  • Wiedza w zakresie telekomunikacji, sieci Ethernet, protokołów sieciowych IP.
  • Minimum dwuletni staż pracy w firmach IT, technicznych .
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań.
  • Umowa o pracę + premia za wyniki.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zdobywania nowych doświadczeń (np. stale prowadzone zajęcia językowe j. angielski, rosyjski, hiszpański).

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą formularza rekrutacyjnego.